středa 1. října 2014

Tipy na filmy

Už zase ležím doma na nemocenské, tentokrát s angínou – tak čučím na filmy.
Zkoukla jsem:
Co si budem povídat na původní to nemá, ale i tak jsem si ráda připomněla děj. Co myslíte, natočí i ostatní díly?
Tak u tohohle filmu jsem si pobrečela. Rakovina je svině. Ale myslím, že to není na romantický večer, chlap by u toho asi nevydržel.
Hodně psychologické drama. Nejdřív jsem si říkala, že hráblo tý ženský, pak hráblo chlapovi. Všechno to bylo dovedené do krajnosti. Ale na druhou stranu, kolik mi je a kolik jsem prožila manželství, abych to mohla soudit? A znova – není to film na párový večer :D
Hezké kostými, kulisy… Ale tak nějak nedoladěné. Ale proč se nekouknout – kdo má rád historické filmy a romantiku ;)
Občas se člověk zasměje, občas je to trapné… Pro toho kdo potřebuje film na usnutí, nebo pro odpočinek a nic od něj nečeká…
Druhá světová válka – vděčné téma a když se přidá umění… Byl to zajímavý film, ale trochu bez spádu. Ale jeden z těch lepších za uplynulý týden a jeden z těch, na který se bez řečí podívá i váš miláček J
Drama ze sportovního prostředí a komunistické éry. Taky zajímavý film, kam až je člověk ochotný zajít? Film co stojí za zkouknuti.
No tak promiňte, u filmu jsem dvakrát usnula a pak už mu další šanci nedala…

Tak a teď mi lidi dejte typ na opravdu dobrý film!!! Nějak jsem neměla úplně šťastnou ruku…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)