středa 19. listopadu 2014

A zase filmy

Tak jdem na to. Stále trávím víkendy pod peřinou kvůli opětovným virózám, takže co jiného na práci :D

Kniha přežití - když s tímhle na mě vyrukoval můj mladej, říkala jsem si no potěš koště. Ale víte co? Ten film byl nakonec dobrej. Není to úplně šálek mého čaje, ale líbil se mi. Hotová apokalypsa, v zemi je sucho, slunko pálí, voda se vyvažuje zlatem. Mladí lidé už ani neví jak to vypadalo na Zemi dříve, všude poušť. Do toho ochránce knihy a ne ledajaké. Myslím, že stojí za zkouknutí.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel - tak tohle byla situace opačná. Na film jsem se těšila. Fakt! A asi jsem neměla... Nechci film odsoudit úplně, trochu mi to připomínalo Foresta Gumpa, ten chlap byl taky hráblej a cestoval po světě. Ale stařík, to už bylo na mě trochu moc. Přišlo mi to prostě uhozený :D
Pozdravy ze spermbanky - David Wozniak, má pěkný průšvih - snaží se ho najít jeho 533 dětí! Před lety si přivydělal darováním spermatu a teď je vymalováno. Pěkný film, spíš oddychovka.
12 let v řetězech - film podložený skutečnou událostí. Salomon - hlavní hrdina, žil jako svobodný občan se svou milující rodinou. Jednou ho však přepadli a zotročili. Musel makat na plantážích. Cesta odtud byla dost dlouhá. Film se mi líbil, jen neměl úplně spád. Byla z něj cítit beznaděj a zoufalost - je to silný příběh.
Všechny cesty vedou do hrobu - No tak tohle byla pro mě docela katastrofa, westernová komedie... Vtipy nebyly tak vtipné jak by se dalo očekávat, prostě podle mě slátanina. Albert bojácný chlap, který za vším vidí smrt, vyzve na souboj týpka co to secsakra umí s pistolkama, připočítejte dvě bloncky a krvežíznivou tlupu a jste doma...
No a někdo nějaké další typy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)