čtvrtek 6. listopadu 2014

Co s láskou

Tak jsem neodolala. Co taky má člověk dělat o dalším víkendu, co se snaží vyležet z nachlazení a trápí ho rýmička...
Prostě jsem cestou do lékárny vzala i knihkuppectví... A sáhla po oblíbeném Nicholasu Sparksovi. Ze dvou možných titulů zvítězilo Co s láskou.

Hlavní zamilovanou dvojicí je Amanda a Dawson. Něco ve stylu Romeo a Julie. Ne že by tam byla úplná nenávist rodin, ale on byl z rodiny, které se bálo celé město, ona ze smetánkové rodiny. A samozřejmě jim to nikdo nepřál... Pod tíhou nezkazit tomu druhému život se rozešli. A sešli se až po 25 letech. Stará láska nerezaví a ti dva uvažují o tom, zda navázat tam kde skončili...
Je to oddychová knížka, kterou jsem přečetla během víkendu. Místy mě štvala nelogika chování, v poslední čtvrtině knihy, už člověk tušil co se stane, ale stejně závěr dojal... Za mě to je ale spíš průměrná kniha tohoto spisovatele.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)