středa 14. září 2016

Byli jsme na svatbě

Byli jsme na krásné svatbě. V krásném prostředí. Vše načančané, připravené a hlavně na pohodu. Pro zúčastněné to byla taková minidovolená. Nepřísluší mi chlubit se cizím peřím, takže fotky ze svatby nečekejte. Ale rozhodně Vám můžu dát pár tipů! Tip na skvělé místo ve Svojanově u Moravské Třebové. Když jsem se dozvěděla, že budeme ubytovaní v kempu, moc jsem od bydlení nečekala (ostatně o něj také na svatbě nejde...). Ale není kemp, jako kemp. Bydleli jsme v chatě, která byla tak velká a tak vybavená, že bych ji klidně přijala za svůj domov :) Prostředí na dovolenou jako dělané, nebo na víkendovou párty, teambuilding a svatbu. Příjemný areál, grilovací místa, ohniště, houpačky, bazén, minifarma. Prostě paráda. 
Další je tip na to, kde sehnat květinové věnečky. Ty jsem nám s Rózinkou nechala udělat u bývalé spolužačky. Abychom jednou byly za víly a ladily :-) Tak mrkněte, třeba si také vyberete. 
A do třetice všeho dobrého tip na sladké. Na svatbě jsem jedla ty nejlepší mini cupcakes! Byly se slaným karamelem. A vůbec celý sweet bar byl vynikající a dort jakbysmet. no a teď zpět do reality, užívat si všedních radostí :-)

2 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)