středa 30. srpna 2017

Pytlíky na zelelninu

Tento úkol byl na mém seznamu snad od zimy. Docela ostuda. Další krůček k ekologičtějšímu žití a bytí. Prozatím jsem to dělala tak, že jsem si brala co nejméně pytlíků, pokud kusů zeleniny/ovoce nebylo moc, nebalila jsem je vůbec, jindy jsem naházela vše do  jednoho, výjimečně jsem si brala látkové pytlíky po babičce (jenže u těch byl problém, že nebyly průhledné). Ale konečně na ně došlo. Na nakupovací pytlíky, do kterých je vidět a tak by s nimi neměli mít zaměstnanci prodejen problém.
Inspirovala jsem se u Jitu a našila pytlíky ze záclonoviny. Jsem z nich nadšená. A dost materiálu mi zbylo. Nepotřebuje někdo nějaké? Asi to bude jeden z námětů na dárky :-)




4 komentáře:

  1. Jsou moc hezké, ty barevné šňůrky mě baví, já je viděla zas u Evulekotule ;-). Mám tu taky kousek ze záclony, tak myslím, že by mi na dva pytlíky vyšlo - potřebuju spíš na pečivo, na ovo a zel. už něco málo mám z Econey. Tak snad se k tomu taky brzy dohrabu ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem z nich nadsena :) na pecivo mam 6as nejake platene po babi, blby je, ze do nich neni videt...

      Vymazat
  2. Jaký konkrétní materiál jste použila? Případně jestli máte zbytek, ráda si ho od vás koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, použila jsem záclonu z Ikea, myslím, že je to ta nejlevnější, co tam je. Kousek jí ještě mám, ale ještě ji určitě využiji, ale protože brzy dojde, chystám se zpracovat i jiné staré záclony.. Jinak šňůrky i jezdce jsou z klasické galanterie (já byla v DBK v Praze).

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)