čtvrtek 6. září 2018

Děláte mi radost

Během léta se několik výsledků mé práce rozuteklo mezi Vás. Takže vždy, když jsem byla mezi našimi letními cestami doma, klusala jsem na poštu s balíčkem. A moc mě těší Vaše pozitivní ohlasy. Tak se s nimi musím pochlubit. 











Navlékací kolečka pro knoflík:
  • Dobrý den. Dneska dorazilo. Moc děkuji. Nádherně zabalené a dcera je nadšená! ☺️ M.P.
  • Zásilka dnes dorazila. Děkuji za rychlé dodání i velmi pěkné zpracování. Vzhledem k tomu, že pošťačka předala balíček přímo malé adresátce, tak jsme dnes měly o příjemnou zábavu postaráno, dceru to zaujalo na nečekaně dlouhou dobu. D.Š.

  • Dcera nejdřív navlékala, pak rovnala a využívala k různým úplně jiným účelům :-) krásně zpracované děkuji. R.K.P.
  • Dnes mi sada přišla, jsem spokojená, doporučuji! Z.K.
Provlékačka pro tkaničku, navlékačka pro kroužky:
  • Dobrý den, věcičky jsou doma a jsou nádherné, děkuji. -> Navlékačka udělala obrovskou radost. Ještě jednou děkuji. -> 
  • Dobrý den, tak já budu chtít ještě další dvě navlékačky pro kamarádky :D M.V.

Zamilované polštářky:
  • Polštářky jsou nádherné a milé. Moc děkuji za obchod a přeji Vám krásné léto. V.


Narozeninové tričko na přání:
  • Hani, je to nádhera. Děkuji milionkrát. D.P.


Mému ekocítění se příčí kupovat nové krabičky (navíc by vzrostla cena), tak na balení recykluju co jde. Takže každé balení je originál :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)