pondělí 1. září 2014

Pro milovnice Scarlett

V šestnácti jsem si na doporučení paní učitelky poprvé přečetla Jih proti severu od Margaret Mitchellové. Do knížky, do hlavní hrdinky i do amerického jihu jsem se zamilovala. Tato knížka se zařadila mezi mé nejoblíbenější a od té doby jsem ji přečetla už třikrát. Je to asi staromódní, ale co. Stejně jsem se pár let na to zaradovala, když mi pod ruku přišlo její pokračování Scarlett od Alexandry Ripleyové. A teď po dalších x letech jsem bloumala co bych si tak o prázdninách ještě přečetla a objevila jsem Dědictví z New Orleansu od stejné autorky. Pokud se vám líbí zašlé doby, dámy s elegancí a páni s galantností – teda alespoň v knihách tak tuhle knížku zkuste já ji přečetla za dva dny ;) Hlavní hrdinka sice není Scarlett, ale Mary, ale Scarlett se trochu podobá. Ani mužský hrdina není bez podoby. Ale stejně jako Scarlett se otočil život několikrát naruby, tak i Mary si zkusila, ani ve snu by vás nenapadlo, co ji všechno potká. No počtěte si…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)