neděle 8. listopadu 2015

Tipy na filmy 6


A jedeme dál. Minule to byl předvýběr s jednou mou srdcovkou. Dneska to bude přehled průměrnějších filmů a dvou animáčů, z nichž jeden mi přijde vážně dobrej, ale ten si nechám na závěr ;)
Lego příběh - začneme prvním animovaným filmem, o kterém mi hodně básnily děti ve školce i kamarádi. Film nebyl špatný, ale ani nijak převratný. Ovšem písnička "Všechno je tu boží" se mi dost vryla do paměti! :-)


a nejlepší scéna:

(oboje vloženo z www.youtube.com)

Vybíjená - český film o srazu po x letech a o vzpomínání na křivdy z mládí. Značka nenadchne, neurazí. Bylo mi z něj spíš tak nějak smutno a žádné velké rozuzlení nebo závěr... Pár dobrých vtipů.

Noc v muzeu - za mě propadák. Je to pokračování rodinného filmu, tak neví jak se líbí dětem, ale pro mě to byla trapárna a část jsem milosrdně prospala.

10 pravidel jak sbalit holku - další český film, který bych hodnotila o něco lépe než Vybíjenou. Žádný velký trhák, ale oddychovka od které člověk nic nečeká a pak není zklamaný :D Sem tam dobrá scéna, či hláška.

17 dívek - je francouzský film o puberťačkách, které se snaží podpořit svou kamarádku, která "omylem" otěhotní... Podpoří ji, ale trochu neuváženě a to, že do toho vlítnou taky. Zajímavé mi na tom přišlo, že je to na základě skutečné události a že opravdu nějakým holkám podobně hráblo. Nemám nic proti mladým matkám, občas to tak prostě přijde a když mají podporu v okolí, nevidím důvod proč by to nešlo zvládnout a dítě by na tom bylo nějak bito. Ale udělat to naschvál je věc druhá. Je to taková sonda do duší. I když bych čekala trochu hlubších myšlenek. Ale zajímavé (spíš pro ženy, předpokládám že chlapy bude téma spíše nudit).

Velká šestka - to je ta ona animovaná pecka. Film, který se mi opravdu líbil a doporučuji ho. Určitě se na něj někdy ráda kouknu znovu! Nechybí vtip a emoce. Plné různých robotů, kteří ač nejsou mým oblíbeným námětem, tady se mi líbí. Slibuju, že tenhle film Vás bude bavit, nebo Vás alespoň nezklame ;)

vloženo z: https://www.youtube.com/watch?v=Wg1qAVvPZcg

Tak to je pro dnešek vše, pokračování zase příště. To se těšte na tip na romantiku ta se na chladné večery vždycky hodí ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)