pátek 20. listopadu 2015

Velká adventní výzva


Včera jsem narazila na tuto výzvu u Florentýny na blogu Kuchařka pro dceru. A od chvíle, kdy jsem si o ní přečetla jsem se těšila, až ráno najdu první úkol. Výzva spočívá v tom, že na každý den je vypsán jeden úkol, který lze splnit jen v ten daný den. A dnes úkol zní - uvařit si do hrnečku něco horkého ovoněného kořením a načrtnout plán, co je třeba do Vánoc. A tak jsem se od toho pustila. Včera jsem si u Flo přečetla, že glögi je severský vánoční nápoj, který se připravuje z červeného džusu a ten jsem měla zrovna po ruce.
Dala jsem ho ohřát se směsí koření, kterou jsem si přivezla z Vánočních trhů v Drážďanech (sirup na svařák a podobné nápoje, jsem ještě nestihla připravit...). Pak jsem nápoj osladila českokrumlovským karamelem, který je jak jinak než z toulek po jihu a naházela do něj rozinky, mandle a pomeranč. Má se do něj dát ještě vodky, nebo červené víno, nebo obojí? Ale bez toho se já musím obejít. Přiznávám se bez mučení, že s kapkou alkoholu by to asi mělo větší šmrnc, ale i takto slaďounké je to príma, atmošku těšení se navozuje, takže účel splněn :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)