neděle 20. prosince 2015

Konec adventní výzvy

Včera skončila 30-ti denní výzva s Kuchařkou pro dceru, která nás provedla časem předvánočním tak dokonale, že už nám zbývá pouze uklohnit štědrovečerní večeři :-) Občas to byl trochu stres, když se nepodařil nějaký úkol v termínu, ale hlavně to byla zábava, která mě donutila udělat některé úkoly s předstihem a zkoušet nové věci. O části jsem psala již v předchozím článku, tak teď shrnu druhou půlku.
  • Byli jsme na adventních trzích - hned několikrát :-) Ty pro mě nejoblíbenější v Praze jsou pro mě na náměstí Míru, dokonce jsme se mrkli na i dovnitř na mši, ještě jsem v tomto chrámu nikdy nebyla, takže to bylo i s poznávacím bonusem. Pěkné bylo i rozsvěcení vánočního stromečku ve Vratislavicích nad Nisou. V Liberci zas nezklamal stromeček.
  • Zavzpomínala jsem si na dětské tvoření a udělala svícen z jablka a sušeného ovoce, výstřižek ze Sluníčka, nebo Mateřídoušky jak na to mám ještě někde už snad 20let schovaný :D
  • Poslala jsem vánoční přání poštou - každý rok si to slibuji, ale málokdy to dopadne. Většinou je přikládám k dárkům, ale tentokrát budou dělat radost už ve schránce ;)
  • S mamkou jsme si daly pečící maraton - i když ten by probíhal tak jako tak :)
  • Vyzkoušela jsem pečené kaštany, což jsem chtěla už dávno, ale chuť mě trochu zklamala, byly takové nijaké, bramborovité, ale třeba to bylo jen mou přípravou ...
  • Včas jsem si připravila jedlé dárky pro mé kolegy.
  • Ověsila jsem stromeček perníčky (letos poprvé, vím že je to ostuda, ale u nás se to prostě nedělalo)
  • A balila dárky s vánočním filmem, ale byl krátký, nestihla jsem všechny :D
  • Teď už jen zbývá odeslat soutěžní formulář a držet si palečky, ale i kdyby výhra žádná nebyla, tak za tu spoustu inspirace to stálo!
A teď hurá do posledních příprav - totiž do dotvoření posledních dárečků, které nemají s jídlem nic společného.
Krásný vánoční čas!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)