pondělí 7. prosince 2015

Zábavný advent s výzvou

Jak už jsem psala v jednom článku, zapojila jsem se do adventní výzvy s kuchařkou pro dceru. A je to príma. Pošoupne to člověka k tomu, aby si doma udělal atmosféru a aby vyzkoušel něco nového. Díky této výzvě jsem letos měla včas - dokonce týden dopředu adventní svícen a i adventní kalendář byl s dvoudenním předstihem. Nakoupila jsem si trvanlivé potraviny co budou třeba na Vánoce, a už máme trošku nazdobený byt. Líbí se mi že každý den přibude něco. A co to všechno bylo se můžete podívat níže...

Úklid kuchyně a adventní věnec - u nás svícen - přiznávám se bez mučení, že naklizeno úplně nevydrželo, ale snažíme se...
Inventura ozdob a lehké nazdobení domácnosti - světýlka prostě miluju. Vymyslet, jak se bude prostírat a jak se budou balit dárky a dokoupit co je třeba.
Zkusila jsem vyrobit vánoční svařákový sirup (který je výborný a obdarovala jsem jím několik lidí, doufám, že jim chutná tak jako mně), upekla jsem perníčky (podle nového receptu - loňský se neosvědčil, letošní je o něco lepší, ale příští rok asi budu hledat dál...). Poprvé jsem pekla jablka s náplní a určitě ne naposled, protože to vám byla dobrota! Také jsem zkoušela nové zdravější cukroví - jáhlové kuličky s oříšky a medem (stálice se z nich ale nestane, to jsem šlápla trochu vedle :D)
Poupravila jsem dopis pro Ježíška. u našich postavila Betlém. Včas jsem Honzíkovi předala adventní kalendář - ne jako loni až na Barborku :-)
Vyloupala jsem hromadu ořechů a už připravila lodičky, pro
vánoční pouštění. Poprvé za život jsem si opravdu uřízla větvičky třešně přesně na Barboru! 
Uznávám, že některé úkoly jsem plnila tak nějak halabala, protože nebylo dost času - jako když jsem sýrovými hvězdičkami ozdobila mraženou pizzu, ale každý den to na jedničku nejde - to už by nebyla taková zábava! :-)
Výzvu si opravdu užívám, těším se každý den co tam bude... A jak plním úkoly, se můžete mrknout na obrázcích na instagramu ;)

2 komentáře:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)