středa 16. března 2016

Pohledy od svatebčanů

K svatbě jsem toho tu měla už hafo... Ale protože je to moje oblíbené téma a protože je to i nejčtenější článek u mě na blogu a protože mě prostě svatby baví, ještě se k nim vrátím. Zase začíná období příprav, jelikož většina nevěst je trochu svědomitějších a připravují se více dopředu a protože většina svatebčanů si vybírá inteligentnější datum :-) No prostě sem - tam, sem ještě přihodím nějakou špetku do mlýna a třeba někomu pomůžu ;)

Dnes vám napíšu o úžasném nápadu našeho svědka. Vlastně je to úplně jednoduché, ale kolik radosti to udělá! Svědek prostě zařídil, že ochotní svatebčané napsali (podle obsahu asi již v povznesené náladě :-)) pohledy, které on následně posílal v průběhu dalších měsíců k nám domů. Ani nevíte jak jsme se na nové pohledy těšili! Sem tam jeden pohled ve schránce a člověk nikdy nevěděl, kdy přijde další a jestli tento už není poslední. Každý den jsem s napětím odemykala schránku a vyhlížela... Zní to banálně, ale komu neudělá radost klasický nefalšovaný pohled?? A co teprv od přátel. A co vtipný? I se všemi chybami a přepisy :D Nepravidelné zásilky nám chodily dobrého půlroku a bylo to super. A další půlrok nám zdobily předsíň, teď už jsou archivované v albumu. Takže tímto všem moc děkujeme a apeluji na další svatebčany, jak mohou udělat nefalšovanou radost ;)

1 komentář:

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)