pátek 4. března 2016

Tipy na filmy 9


Další měsíc a další zhodnocení filmů. Poslední únorovou recenzi najdete tu. A jdeme na další. Tentokrát 7 filmů z nichž dva podle mě stojí za to. A pozor tentokrát to není romantika ani psychologie :-)

Tančírna - film z roku 1983 s velmi vysokým hodnocením na čsfd. Upřímně nevím proč... Nebo jsem prostě filmový analfabet a žádný gurmán... Je to film beze slov. A celé je to o jedné malé francouzské tančírně v průběhu let. Na pozadí tance se odehrávají dějiny...
Dítě číslo 44 - tento film naopak vysoké hodnocení nemá, ale přesto mě zaujal. Jde o detektivní příběh z období sovětského Ruska, kdy si nikdo ničím nemohl být jistý a nikdo nikomu nesměl věřit. Hlavnímu hrdinovi se hroutí svět a přitom se snaží vyřešit vraždy mladých chlapců, které mají být zameteny pod koberec. Na filmu oceňuji, že pro mně nebyl děj úplně předvídatelný. Takže za mě stojí za shlédnutí, i když zlý jazykové tvrdí, že je plný děr a nepravdivostí (ale který z filmů není?).
Divoká dvojka - hodně chabá akční komedie, která má v sobě naopak spoustu neodpustitelných děr a nepravděpodobností a k tomu si hraje na vtipnou. Aneb když se policistka a mafiánská vdova snaží bojovat proti zkorumpovaným strážcům zákona...
Všude dobře, doma peklo - o tom, že být nevěrný se nevyplácí. Zvláště pokud máte za manželku psychicky labilní dámu. Měla to být komedie... ale bylo to dost trapné...
Naboso - příjemný, něžný film, takový průměr romantiky. Má to být i komedie, ale tu bych v tom moc nehledala. Hlavním hrdinou je ztroskotanec, kterého vyhodí i z pozice uklizeč v blázinci... a jedna klientka tohoto zařízení, která chodí pořád bosá.
Skvělý plán - tento film vychválila jedna blogerka jako velkou romantiku. Inu každý máme jiný vkus. Za mě to není moc povedené a znovu jej už vyhledávat nebudu. Hlavním námětem je skutečnost rodinného prokletí prvního sňatku (rozuměj podaří se až druhé manželství). A protože hlavní hrdinka by se současným přítelem chtěla zestárnout, rozhodne se na tajňačku vdát a pak zas rozvést, aby se vyhnula zklamání. Asi nemusím dodávat, že ten koho si nakonec za svou oběť vyhlédne pěkně zacuchá s jejími úmysly...
Loft - je to thriller a dle mého názoru povedený. Což v mém případě znamená, že jsem do poslední chvíle neměla ani tušení, kdo za vraždou mladé dívky stojí. Podezřelého jsem měnila několikrát v průběhu filmu. A toho si cením, když není nic jasné hned na začátku, ale zároveň se to vyřeší a na konci máte jasno a nedělají z vás blbečka (asi je jasné, že nemám ráda otevřené konce) :D Jo a je to o partě kamarádů, kteří si zajistí byt na své tajné avantýry a vzájemně se kryjí před svými polovičkami, jenže jednou se tam objeví mrtvola...

Takže shrnutí na závěr. Za mě stojí za shlédnutí Dítě číslo 44 a Loft. Na obojí se podíváte asi jen jednou a nezařadí se mezi top filmy ever, ale ani nezklamou a lepší než večer koukat na seriály ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)