úterý 24. ledna 2017

Korálkové kousátko

Možná si pamatujete, jak jsem dělala ušaté kousátko z dřevěného kroužku, tady a taky tady. Pak následoval ušák jinak tvarovaný. Přeci jen ta kousátka by měla být různorodá, aby ti prcci, mohli pusou zkoumat rozličné věci. Na řadu přišly korále. Dřevěné. Byl to trochu oříšek se zajištěním. raději jsem navlékala na dvakrát. Rozuměj na jednu šňůru, zavázat. Pak druhá šňůra a zavázat. Dřevěné korálky neměly totiž tu vnitřní dirku moc začištěnou a měla jsem strach aby se o ni časem provázek nepotrhal. Dělala jsem uzlík obyčejný, ale pokud budu dělat ještě něco podobného zkusím tam navázat rybářský uzel, protože ten se opravdu jen tak nerozváže. No a uši jsou šité jako u prvního kousátka, tak když tak mrkněte tam. Jedno bylo pro Rózu a druhé pro kámošku. Snad se jim ty dásně hezky hoblovaly :)


8 komentářů:

  1. Haničko, ty se ti fakt povedly, Kája.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, je to krása a náš ušáček od Vás je od rána v puse :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, kde jste prosím koupili korálky? Já chtěla taky vyrobit takové kousátko, ale odradilo mě, že ve většině prodejen prodávají dřevěné korále dovezené z Číny :/ Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakoupila jsem tak porůznu, nevím kde tyhle zrovna. Výtvarné potřeby, aliexpres. Některé z nich jsou také z Číny, dbám vždy na to, aby byly přírodní bez povrchové úpravy - aby nebyly ničím napuštěné, ani natřené. Doma si je pak můžeme natřít čím chceme, třeba nějakým jedlým kuchyňským olejem ;)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)