středa 22. března 2017

Březen na balkóně

A je to tu. Včera jsem hecla a v noci zasela první semínka do truhlíků. Pohled na proměňující se broskvoň už mě dohnal. Nejdřív se objevily první náznaky poupátek, najednou z toho byla kvítka, která jsem se snažila opylovat štětečkem. A teď je stromek i plný lístků. Startovala jsem na zelenou: rukola, polníček, špenát, saláty. Králíci už se těší na lupení od mrkve a ředkviček. Pro krásu a zdraví jsem přidala měsíček. A pak truhlík mých oblíbených rajčat, trochu pórku. A prvně jsem zkusila výsevné disky - to jsou taková kolečka s přesně rozmístěnými semeny, které se dají jen do květníku zasypou hlínou a je to. Jo a jsou v nich papričky, takže jsem zas podlehla :D No a další za dva týdny v dubnu. To už snad budou tyhle alespoň trochu zelenat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)