úterý 26. září 2017

Zahřívám se

Už i na mě došlo. Ne že bych ze spousty statusů a z mizerného počasí nepoznala, že podzim už dávno navštívil naši krajinu, ale já ho mám spojený prostě s klidem, s tím že jsme konečně doma a užíváme si zas pohodičky po hektických prázdninách. A přesně tenhle klid měl u nás tak trochu zpoždění. Ale představte si, že i my, byli minulý týden deset dní v kuse doma. A myslím si že těch deset monotónních dní, podobných si sobě jako vejce vejci, s vyřizováním povinností, ale i procházením se jen tak parkem, nám oběma s Rózou prospěly. Dokonce jsem si už dvakrát uvařila bylinkový čaj během princeznovského denního spaní, koupila Rózce gumáky, rochnila se ve vaně s knížkou, nebo třeba pekla kořenovou zeleninu. To jsou všechno takové mé podzimní radosti. Ale o tom zas někdy příště. Dnes jsem se přece jen chtěla ještě jednou naposledy ohlédnout za létem.

O jeho první polovině, o dovče, chalupě a objíždění příbuzenstva jsem tu už napsala dost. Ta druhá půlka se zas tolik nelišila, ale ty vzpomínky si tu prostě chci zakonzervovat. Takže kdo je pro bosé běhání, trhání sedmikrásek a pro jednovrstvý oděv, můžete se mrknout se mnou. Ti kteří jsou už naplno v podzimní náladě a užívají si ji, ať si počkají na další článek ;)
Takže spíše obrazem. Čeká vás spoustu sluníčka (no dobře, ne vždy se zadařilo), krmení zvířat, a nějaké to slavení.


Liberecká ZOO. Nejstarší ZOO ve střední Evropě. Vždycky jsem na ni byla hrdá a všem ji doporučovala. Že je malá a milá. Asi stárnu. Tentokrát mi v ní bylo trochu úzko. Přeci jen, ty výběhy nejsou zrovna obří. Ale krmení lachtanů jsem si ujít nenechala, to je má oblíbená část. Výlet s babi a dědou.




Občerstvovačka v lese. Aneb bobule všeho druhu, jsou nejlepší svačina.


Rozárka přestává být asociál :-)



Cachtačka ve Stromovce. Záměr super. Provedení pěkný. Ale koupe se tam celá Praha. Včetně těch, co koupelnu nemají. Takže to není pro každého. My si to ale stejně užili.


I s piknikem.



Rakytník. Naše premiéra. Šlo to blbě. Vitamíny jsou v mrazáku na horší časy.


Vodní hrátky v Malešickém parku. Byly zrovna šílený horka. Vody málo. Spodní patra na suchu. A já si šlápla na včelu. Čtyři dny noha jak bačkora :-)




Siesta se svátečním dortem od mamky.



Nakonec nám něco rybízu ptáci nechali, ale bylo to fifty/fifty.


Zahradnice, aneb cuketové rekordy.


Hrátky na chalupě. Asi po tisící, ale pořád baví :-)


Zprovozněný gramofon a letité desky. Pecka!


Róza si pro sebe kradla koho mohla :-)


Tradiční letní rodinná grilovačka. Účast slabá, neb se na mě oba sourozenci vybodli...



...ale i tak jsme si to užili...


... páč Róza se o zábavu vždy postará :D




I na dětský koutek v Liberci došlo...


... moc se toho tam od dob mého dětství nezměnilo :-)


Vyzkoušeli jsme cyklohráček...


... jeli jsme s ním na Okoř. Kvůli obědu jsme nestihli otvíračku :-)


Jednou se nám podařilo i přírodní koupání... a ukázalo se, kdo je z rodiny ten drsnej :-)


Špalíčky. 



Číhaná na kočku.


Týden jsme se sousedům starali o kočku a kuřata. Róza ráno nechtěla ani snídat, už abychom si vzaly ty boty a šly za píp.


My holky to v sobě prostě asi máme. Aneb nakrucování před zrcadlem :-)


Krmení ovcí.



Krmení kapříků.



Róziny jmeniny.



Nové koště dobře mete.


S babičkama.


S tetičkama.


A teď jdem pro změnu krmit krávy.



A teď ten podzim :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)