pondělí 2. července 2018

Oddechovky od Colganové

Když je čas na jednoduché čtení. To u mě k létu prostě patří. Od této autorky jsem už loni četla Rosiin sladký krámek snů a líbil se mi. Takže když na mě v knihovně vykoukla další kniha s podobnou obálkou, neváhala jsem. Šlo o Ostrov s vůní čerstvého chleba (který se mi asi líbil nejvíc). Tato má pokračování v Léto s vůní čerstvého chleba. A také stojí za to. Rovnou na to jsem přelouskala i Pojízdný krámek snů. Všechny tyhle knížky mají podobnou hlavní hrdinku (holku, která je spíš nenápadná, zhroutí se jí vztah, má problémy v práci), podobný příběh (snaží se s tím poprat a jde si za svým snem), podobné prostředí (anglický venkov) a podobný konec (happy end).
Ale jsou tak hezky napsané, že mám pocit, že vzít dodávku a jet prodávat to, co umím je prostě strašně super. Je to pozitivní. A naláká vás to na Anglii. Chci se tam jet brouzdat po vřesovištích, nechat se ovívat větrem na skalnatých pobřežích a toulat ve starých vesničkách. Ideálně ještě letos :-) Takže pokud hledáte knihu na pláž, to by mohla být ona. Od autorky mi ještě pár knih zbývá, tak ty si nechám třeba na léto příští...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)