pondělí 30. července 2018

Tílko na mašličky

Šití ze starého. Aneb nová šance pro halenku po babičce. Halena byla z příjemného materiálu, přesně na léto. Jediné, co ještě nebylo vypárané, byla lišta s knoflíky a s dirkami. A ty já využila. Střihla jsem to tak, že na prostředku zadního dílu má Rózka zapínání. Opět žádná složitost. Rovný horní i dolní okraj, vykrojení na průramek podle tílka současné velikosti. Olemovat dolní okraj nebyl problém. Horní okraj jsem začistila šikmým proužkem a do čtyř rohů, kde se setkává průramek s horním okrajem jsem všila obyčejnou bílou pentli. Zde je jediný kámen úrazu, páč zavázat mašle na naší madam tak, aby byly obě ramínka stejně dlouhá, je při její pohyblivosti dost problém a bez navlečení to zas neumím odhadnout, ale to se poddá.

Inspiraci na podobný kousek jsem viděla na instagramu u Lucky_cz. Tílko mě uchvátilo a kalhotky jsme už měli doma, protože jsem od ní nechávala šít šaty na Rozárčiny narozky, ty jste mohli vidět v článku tu. A lucka už má dokonce i eshop, takže můžete nahlédnout, šije samé pěkné věci ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)