úterý 25. března 2014

Den patnáctý – závislost

Už je to tady, po dvou týdnech doma jsem se stala závislou. Ale na druhou stranu mohlo to dopadnout jinak? Jmenuju se Hanka a jsem závislá na moderních technologiích. Shrňme si to, denně se koukám na seriály typu Ulice, Počátky, Hlas a za chvíli mi poběží samozřejmě Ordinace, no nejsem na to hrdá, ale alespoň u televize nesedím celý den J To samé se bohužel nedá říci o internetu. Ráno zapnu počítač, připojim se a prakticky celý den jsem on-line na emailu, gmailu, votoči, facebooku, blogu a já nevím čem ještě. Ne, neděje se tam nic tolik zajímavého, nejsou tam úžasné novinky, ale já to musím každou chvíli zkontrolovat – co kdyby náhodou?
No a pak tu jsou ještě hry… No sem tam si zahraju… Ale na mou obranu mohou za to geny – bratr paří na „kompu“ deno-denně už od dětství, tatínek našel oblibu v počítačových kartách, děda byl přeborník v mariáši, babička zas v žolíkách a druhá strana frčí na karetní hře „autobus“ a nezapomeňme na maminku, která dříve po nocích seděla u Maria J Já si občas zahraju hru, které po domácku říkáme kuličky – můj přítel tu hru už z duše nenávidí, ale já si občas musím „zastřílet“ J No a největší novinkou je pro mě Pixwords. To je vám něco, viděla jsem to u Honzíka a hned mi to musel nainstalovat. Je to hra podobná obrázkovým křížovkám nebo kris-krosu (to jsem jako malá moc ráda luštila J), ale je to na kola. Dneska jsem u toho strávila celé dopoledne – zapomněla jsem se i najíst… a to už je u mě co říct! Hájím se tím, že je to určitě výborné na procvičování mozku.

Je ale jasné že bych s tím měla něco dělat… a tak tady veřejně slibuji, že to omezím – teda až od zítřka :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)