neděle 23. března 2014

Den třináctý – venčím se

Jaro je tu a s ním i sluníčko a krásné počasí. A protože můj přítel dennodenně poslouchá jak je to strašné, že já musím sedět doma, když je tak hezky, rozhodl se, že mě vyvenčí… Takže jsem vyladila out-fit, nasadila sluneční brýle, popadla berle a už jsem byla ve výtahu. No řeknu vám po tolika dnech je fuška přejít i silnici. Vždycky jsem si myslela, že ti starouškové o holích jdou tak pomalu a pořád odpočívají, právě proto, že jsou staří. A ono houby, dělají to proto, že to prostě jinak nejde – dokonce se domnívám, že musejí mít docela slušnou kondičku, když dokáží dojít až do vzdáleného nákupního centra a s nákladem zase zpět domů! Nicméně já ji takovou nemám, takže do blízkého parku (asi 200m) mi trvá doberlit se skoro čtvrt hodiny, kde vítězoslavně dopadám na první volnou lavičku. V praku to žije! Vychutnáváme si jedno točený a koukáme co se děje. Je to taková eko-televize, spoustu lidí, dětí, psů a všechno se to jen hemží a honí sem a tam. Největší zážitek mám z malé holčičky tak max tři roky, která si to drandila na odstrkovadle v sukýnce a obrovských slunečních brýlých. Vždycky to rozjela, jak nejvíc jí to šlo, pak zakopla nohy a prostě se vezla.
A pokaždé, když jela okolo, měla otočenou hlavu k přihlížejícím a obdařila je obrovským úsměvem. Takovým tím jak jsou vyceněné všechny zuby. Ta holka si to uměla užít :D Jen jsem čekala, kdy bude nehoda, ale lidé jí prostě uskakovali z cesty. Nebo dva velcí psi. Představte si, že jeden druhému vzal hračku – takovej ten kus lana s uzlem a ten druhej, místo toho, aby se za ním hnal a chtěl hračku zpět, se od něj nechal honit. No slečna majitelka si hodnou chvíli musela počkat, než to ti dva vyřešili a mohli pokračovat v procházce… No a ještě nanuka a dom.

Druhý den přebrali povinnost venčení mamka s taťkou a doskákali jsme si to do blízké hospody na vínko. A dnes zbavilo Honzíka odpovědnosti počasí, šťastně se kouká na déšť za oknem a ťuká si něco do počítače, já smím tak maximálně na balkon.

Ale až bude hezky, to bude na balkóně jiná dovolená… J

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)