středa 2. dubna 2014

Den dvacátý – tajný nákup

No jsem holt doma dlouho… A jsem tu převážně sama… A jsem ženská… Tak co se dalo čekat? V jednom z prvních článků jsem tu psala, jak jsem objevila u Tchiba úžasné věci na pečení, které musím mít. To je jasný – chci se zdokonalovat a to bez pomůcek nejde J Jenže když bych si vzala těch věcí jen pár, budu platit poštovné a to je nemilé… No a tak jsem se dala do prozkoumávání všech produktů - to si přeci místo toho poštovného mohu něco koupit, ne? No nebylo toho málo, bylo toho dokonce dost. Už samotné mi bylo trapně, když jsem posílala penízky z banky. Styděla jsem se. Styděla jsem se dokonce tolik, že jsem o svém prohřešku neřekla ani svému drahému. Teda po tom co zahlédl koutkem oka email s fakturou, jsem musela s pravdou ven. Ale má pravda už neuvedla, o co vše se bude jednat.
Jenže pak přišel den „D“. Přivezli mi ten obří balík. Poslíček mi ho taktně donesl až do výtahu, když viděl mou nemohoucnost v podobě krásných červených francouzských… holí. No řeknu Vám, že takovou krabici jsem nečekala ani já, natož pak ten nebohej chlap. No já jsem si připadla jako o Vánocích, rozbalovala jsem, rozbalovala a jásala. Když přišel miláček domů, připadal si ne jako o Vánocích ale jako v blázinci. Málem ho ranila mrtvice. Ale asi ho přemohla má radost, nebo mám tak výborné přesvědčovací metody, nebo to byla prostě jen bezmoc, ale překvapivě mi ani nenadával ani si moc neklepal na čelo. Tak teď jen, abych ukázala jak výborné to všechno bude J
A co že to všechno bylo? No formy na koláčky, obruč na dort (nastavitelná!), minipalačinkovač (nebude to úžasné až si bude na stole dělat ty palačinky každý sám?), formy na vafle, prostírky (kdo má ten ubrus pořád prát?) a pak botky (těch není nikdy dost!), jarní kalhoty (musím být šik…), pásek (k těm kalhotám samozřejmě J), tepláky, sportovní legíny, sportovní trička a měřič tepové frekvence (až budu konečně sportovat) a fén (nemůžu chodit s mokrou hlavou ven) a prachovka a a a – no prostě všechno věci potřebné, že?

A jak jste na tom vy? Dokážete si vždycky nákupy obhájit? I před sebou a svým svědomím? J

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář, vážím si vašeho času :-)